Blog

Έχεις τουριστική επιχείρηση; Χρειάζεσαι LinkedIn!

Το LinkedIn δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό μέσο δικτύωσης για αναζήτηση νέων ευκαιριών καριέρας ή εύρεσης εργασίας ή εργαζομένων. Είναι μια πλατφόρμα που αριθμεί περισσότερα από 950 εκατομμύρια μέλη, ένα μεγάλο μέρος εκ των οποίων πραγματοποιεί πολλά ταξίδια επαγγελματικά και αναψυχής.

Ας δούμε τι λένε τα στατιστικά:

  1. Ταξίδια για Αναψυχή: Το 28% των μελών του LinkedIn πραγματοποιούν πέντε ή περισσότερα ταξίδια για αναψυχή κάθε χρόνο. Ακριβώς! Δεν περιορίζονται στην καθημερινότητα, αλλά αξιοποιούν τον ελεύθερο χρόνο τους για χαλάρωση.
  2. Επαγγελματικά Ταξίδια: Το 20% των μελών του LinkedIn ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους. Συγκεκριμένα, πραγματοποιούν τρία ή περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια ετησίως.
  3. Μηνιαία Επαγγελματικά Ταξίδια: Ένα 21% των μελών του LinkedIn ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.
  4. Αεροπορικά Ταξίδια: Ακόμα πιο εντυπωσιακό, το 40% αυτών που ταξιδεύουν μηνιαίως, πραγματοποιούν το ταξίδι τους αεροπορικώς, πέντε ή περισσότερες φορές τον μήνα.
  5. Διεθνείς Προορισμοί: Ένα 18% των μελών του LinkedIn αναχωρούν για έναν ή περισσότερους διεθνής προορισμούς κάθε χρόνο, εκδηλώνοντας αυτήν την επιθυμία τους για την εξερεύνηση και ανακάλυψη διαφορετικών πολιτισμών.
  6. Εγχώρια Ταξίδια που συνδυάζουν Δουλειά & Αναψυχή: Το 68% των μελών του LinkedIn έχει επεκτείνει χρονικά ένα επαγγελματικό εγχώριο ταξίδι για αναψυχή. Αυτή η τάση του συνδυασμού επαγγελματικής δραστηριότητας και αναψυχής είναι πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, με το 20% των ταξιδιωτών να το πράττουν κάθε φόρα ή στην πλειοψηφία των φορών που ταξιδεύουν.
  7. Ενδιαφέρον των Χρηστών για Ταξίδια: Τα μέλη του LinkedIn επιδεικνύουν ένα 139% υψηλότερο ενδιαφέρον για τα ταξίδια και την εξερεύνηση νέων τόπων σε σύγκριση με τον μέσο χρήστη του διαδικτύου.
  8. Εγχώριες Αποδράσεις: Είναι 154% πιο πιθανό να κάνουν τακτικά διακοπές στη χώρα τους, επιδεικνύοντας έτσι την προτίμησή τους για τους τοπικούς προορισμούς.

 

Αξιοποιήστε το LinkedIn για την τουριστική σας επιχείρηση!

To LinkedIn μπορεί να γίνει πολύτιμος σύμμαχος της τουριστικής σας επιχείρησης αρκεί να το αξιοποιήσετε δημιουργικά και με συνέπεια.

Εκτός από τα στατιστικά στοιχεία που παρατέθηκαν παραπάνω, είναι γεγονός ότι ανθεί ο επαγγελματικός τουρισμός (πχ συνεδριακός τουρισμός, incentive trips / ταξίδια επιβράβευσης) αλλά και άλλα είδη τουρισμού (πχ ιστορικός, θρησκευτικός, εκπαιδευτικός, κλπ).

Οι εν δυνάμει πελάτες σας, ειδικά αν μιλάμε για επαγγελματικά ταξίδια, βρίσκονται στο LinkedIn. Γιατί να μην σας βλέπουν και εσάς, μέσα σε αυτό το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης;

Δείτε παρακάτω μερικές προτάσεις σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε για να δυναμώσετε την παρουσία σας στο LinkedIn.

  1. Content Marketing: Μοιραστείτε ενημερωτικό και ελκυστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την επιχείρηση σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε και ενσωματώστε τα σχετικά hashtags & mentions για να επεκτείνετε την εμβέλειά σας. Οι χρήστες του LinkedIn ακολουθούν hashtags που σχετίζονται με τα ταξίδια για να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις και ιδέες. Ορισμένα δημοφιλή hashtags για ταξίδια είναι τα εξής:
    #travel (7,0 εκατομμύρια followers)
    #businesstravel (6,8 εκατομμύρια followers)
    #airtravel (7,5 εκατομμύρια followers)

Σημαντικό! Μην αμελείτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο ανά τακτά χρονικά διαστήματα!

  1. Επαγγελματικές Ευκαιρίες B2B: Το LinkedIn είναι μια ιδανική πλατφόρμα για να συνδεθείτε με επαγγελματικούς πιθανούς συνεργάτες και προμηθευτές (B2B) προκειμένου να διερευνήσετε πιθανές συνεργασίες.
  2. Διαφήμιση: Το LinkedIn προσφέρει επιλογές διαφήμισης που σάς επιτρέπουν να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες και βιομηχανίες. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο για την προώθηση της επιχείρησής σας στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Για παράδειγμα αν στο Ξενοδοχείο σας φιλοξενείτε γάμους, η απεύθυνση μέσω LinkedIn σε εταιρείες που διοργανώνουν γάμους θα ήταν ιδανική προκειμένου να κάνετε γνωστή στο κατάλληλο κοινό αυτή σας την υπηρεσία.
  3. Συμμετοχή σε Ομάδες και Κοινότητες: Συμμετέχετε σε ομάδες και κοινότητες του LinkedIn που σχετίζονται με τα ταξίδια και τον τουρισμό. Συμμετοχή σε συζητήσεις και κοινοποίηση γνώσεων μπορεί να βοηθήσει στη σύνδεση με συναδέλφους του κλάδου και πιθανούς πελάτες.

Συνοψίζοντας, το LinkedIn δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα για επαγγελματική δικτύωση. Ούτε είναι μια πλατφόρμα Αποτελείται και από μια δυναμική κοινότητα ταξιδιωτών, τόσο για αναψυχή όσο και για επιχειρηματικά ταξίδια. Κατανοώντας τα ενδιαφέροντά τους και τις συνήθειές τους, μπορείτε να αξιοποιήσετε το τεράστιο δυναμικό αυτής της πλατφόρμας για να αυξήσετε την προβολή και την αξιοπιστία της επιχείρησης σας αλλά και να βρείτε πολύτιμες συνδέσεις και ευκαιρίες στον κλάδο του τουρισμού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *