Blog

Google my Business για Τουριστικές Επιχειρήσεις

Σήμερα, κάθε τουριστική επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της, αναζητά μια δυναμική παρουσία στο ψηφιακό χώρο, ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας και εκμεταλλευόμενη τα εργαλεία που μπορούν να την βοηθήσουν να αυξήσει την δημοφιλία της.

Τι είναι η Google My Business;

Η Google My Business αποτελεί μία δωρεάν υπηρεσία της Google που προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στους χάρτες της Google. Μέσω της δημιουργίας ενός λογαριασμού στην Google My Business, μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας της τουριστικής επιχείρησής σας, τις παροχές σας, καθώς και φωτογραφίες ή βίντεο.

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τους πελάτες σας να αφήσουν θετικές κριτικές, οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να σας εντοπίσουν και κυρίως να σας επιλέξουν νέοι πελάτες.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό για τις τουριστικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν την Google My Business;

Η Google My Business είναι σημαντική, καθώς συχνά είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι πελάτες όταν ψάχνουν για μία επιχείρηση. Είναι απαραίτητο να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στον λογαριασμό σας στην Google My Business, δημιουργώντας ή βελτιστοποιώντας την καταχώρηση της επιχείρησής σας.

Η υπηρεσία Google My Business (GMB) αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε τουριστική επιχείρηση για πέντε βασικούς λόγους.

  1. Ένας πλήρης λογαριασμός Google My Business βελτιώνει το τοπικό SEO (local SEO) της τουριστικής επιχείρησής σας.
  2. Η υπηρεσία παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρησή σας σε αυτούς που σας αναζητούν τοπικά (για παράδειγμα “εστιατόριο Σαντορίνη”, “rafting Τζουμέρκα”) ή σε όσους ψάχνουν παροχές τουριστικού κλάδου στην ευρύτερη περιοχή της έδρας σας.
  3. Επίσης, σχετίζεται άμεσα με τους χάρτες της Google, καθιστώντας την επιχείρησή σας εύκολα εντοπίσιμη σε δημοφιλείς εφαρμογές χαρτών.
  4. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας μέσω της Google My Business, καθώς έχουν την δυνατότητα να σας στείλουν απευθείας μήνυμα ή να σας καλέσουν τηλεφωνικά.
  5. Oι κριτικές ενισχύουν την αξιοπιστία και την πρώτη εντύπωση των δυνητικών πελατών σας.

 

Να θυμάστε ότι πρέπει να ανανεώνετε τακτικά τον λογαριασμό σας στο Google My Business, ανεβάζοντας νέες φωτογραφίες, ενημερώνοντας τις πληροφορίες και ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες σας να σας αξιολογήσουν.

Στην Google αρέσει το φρέσκο περιεχόμενο ακριβώς γιατί αυτό το φρέσκο περιεχόμενο το ζητούν οι χρήστες του διαδικτύου.

Μπορείτε επομένως κάθε προσφορά να την περνάτε μέσα σε λίγα μόλις λεπτά στην Google My Business. Επίσης στην Google My Business μπορείτε να δημοσιεύετε αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας οι οποίες μπορεί να είναι σποραδικές και να οφείλονται σε διάφορους λόγους (φυσικά φαινόμενα, COVID 19, κλπ).

Μην ξεχάσετε σε περίπτωση ανακαίνισης ή σε περίπτωσης σημαντικών αλλαγών στην επιχείρησής σας να ενημερώσετε τους δυνητικούς πελάτες σας.

Εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτό το ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη της τουριστικής επιχείρησής σας! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και για τη δημιουργία και βελτιστοποίηση του λογαριασμού σας στην Google My Business.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *