Blog

Ο τουρισμός ανοίγει τις πύλες του, η επιχείρηση σας είναι έτοιμη;

Η αντίστροφη μέτρηση για το άνοιγμα του τουρισμού στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει με τους θεσμικούς φορείς να ορίζουν την 14η Μαΐου ως την ημερομηνία έναρξης της τουριστικής περιόδου 2021.

Οι προβλέψεις για την επικείμενη τουριστική σεζόν για την Ελλάδα είναι η ανάκτηση του 50%  του τζίρου του 2019, ποσοστό θετικό, λαμβάνοντας υπόψη αφενός τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει ο κλάδος τη περίοδο της πανδημίας και αφετέρου το γεγονός ότι το 2019 τα έσοδα από το τουρισμό για την ελληνική οικονομία έσπασαν ιστορικό ρεκόρ φτάνοντας 18,2 δις.

Στη τουριστική περίοδο 2021 θα δοθεί βαρύτητα στην ασφάλεια και γι’ αυτό το λόγο προτεραιότητα θα έχουν κράτη – τουριστικοί στόχοι που έχουν προχωρήσει τους εμβολιασμούς για τον covid-19.

Ενόψει λοιπόν της νέας τουριστικής περιόδου και με δεδομένη τη ραγδαία άνθηση της ψηφιακής κουλτούρας, η αναβαθμισμένη ψηφιακή εικόνα της επιχείρησης σας είναι το Α και το Ω για να ξεκινήσουν οι κρατήσεις άμεσα.

Ποιο όμως είναι το μυστικό για επιτυχημένες ψηφιακές, διαφημιστικές καμπάνιες που θα φέρουν αύξηση στις κρατήσεις σας;

H απάντηση είναι η σωστή στόχευση!

Η προώθηση και προβολή της επιχείρησής σας, στο σωστά στοχευμένο κοινό στο διαδίκτυο αποτελεί την πιο επιτυχημένη επιλογή για τη βέλτιστη απόδοση του διαφημιστικού σας budget καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθείτε με στοχευμένο τρόπο σε πολυάριθμο κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Συγκεκριμένα:

  • Με στοχευμένο τρόπο μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες που ήδη ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που παρέχετε και αναζητούν καλοκαιρινό προορισμό διακοπών.
  • Με εξατομικευμένες καμπάνιες μπορείτε να εξυπηρετήσετε τις ανάγκες των δυνητικών πελατών σας.
  • Με στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες απευθυνθείτε σε κράτη – τουριστικούς στόχους τα οποία λόγω εμβολιασμού θα είναι ευκολότερο να ταξιδέψουν στην Ελλάδα (π.χ. Ισραήλ)
  • Με τη χρήση εργαλείων, όπως Google Analytics και Facebook Business Manager ελέγχουμε ποια καμπάνια είχε περισσότερη ανταπόκριση, ποιες σελίδες επισκέφτηκαν οι πελάτες και μετά από πόσα λεπτά έφυγαν από την ιστοσελίδα σας. Με αυτά τα δεδομένα εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για τη στρατηγική της επιχείρησης σας. Έτσι η στόχευση οικοδομείται και στη βάση στατιστικών αποτελεσμάτων.

Έστω και σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, στοχεύστε στις χώρες που ο πληθυσμός  θα έχει εμβολιαστεί σε μεγάλο ποσοστό μέχρι την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Αξιοποιήστε, επίσης, τη θετική αρθρογραφία στο εξωτερικό, για τα covid-free ελληνικά νησιά, αλλά και την “ανυπομονησία” των Ευρωπαίων να κάνουν διακοπές, ειδικά στην Ελλάδα.

Στη Web In Tourism αναλαμβάνουμε συνολικά την αναβάθμιση της ψηφιακής προβολής της επιχείρησης σας με όπλο μας όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία του Digital Marketing.

Αν θέλετε να δείτε τις κρατήσεις σας να αυξάνονται και το brand awareness της επιχείρησης σας να διευρύνεται, επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε προσφορά γιατί οι στοχευμένες συνεργασίες φέρνουν και στοχευμένα αποτελέσματα!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *