Blog

Πώς να αυξήσετε τις κρατήσεις σας μέσω των Google Ads

Η τουριστική αγορά συνεχώς διευρύνεται και την ίδια στιγμή γίνεται και πιο ανταγωνιστική.

Οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες τουριστικών υπηρεσιών (airbnb, tripadvisor, booking κλπ) έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα στους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσελκύσετε πελάτες. Όσον αφορά τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια,  η αύξηση των διαθέσιμων προς ενοικίαση καταλυμάτων από αυτές τις πλατφόρμες, αυξάνει τον ανταγωνισμό και γεννάει μια σειρά προκλήσεις για την επιβίωση των επαγγελματιών του τουριστικού χώρου. Την ίδια στιγμή ο διαθέσιμος τζίρος προς προμήθειες, μεγιστοποιείται, όσο μεγιστοποιείται η εξάρτηση της επιχείρησης σας από φυσικούς ή διαδικτυακούς «μεσάζοντες».

Το διαδίκτυο δίνει ταυτόχρονα μεγάλες δυνατότητες για την τουριστική σας επιχείρηση να προβληθεί στο κατάλληλο κοινό και να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας και τα κέρδη σας.

Δεν αρκούν όμως τα εργαλεία του χθες για ένα τέτοιο επιθετικό και αποδοτικό Digital Marketing.

Μια ιστοσελίδα σχεδιασμένη σύμφωνα με τις αρχές του Responsive Web Design (άνετη προβολή της ιστοσελίδας ανεξαρτήτως διαστάσεων οθόνης του χρήστη), το κατάλληλο SEO (βελτιστοποίηση ως προς τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης) , η ενεργητική παρουσία σας στα Social Media, το στοχευμένο E-mail Marketing είναι απαραίτητα πλέον για κάθε τουριστική επιχείρηση.

Μια ακόμα πιο επιθετική και αποδοτική πρακτική Digital Marketing, που είναι ικανή να απευθυνθεί στο κοινό που ήδη ψάχνει για τις δικές σας τουριστικές υπηρεσίες, είναι η διαφήμιση στην Google Ads (ή αλλιώς Google Adwords).

Είτε ως διαφήμιση για τη μηχανή αναζήτησης της Google ή και άλλες (search network), η οποία στοχεύει την εμφάνιση της δικής σας ιστοσελίδας στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, σε συγκεκριμένες χώρες.

Είτε ως διαφήμιση μέσω διαφημιστικών banners (display network) που βασίζονται και στη λογική του remarketing και έχουν τη δυνατότητα να εμφανίζονται ως διαφημιστικά σε εν δυνάμει πελάτες που έχουν αναζητήσει κάποια φορά κάτι σχετικό με τη δική σας υπηρεσία.

Για παράδειγμα, να έχουν αναζητήσει στο παρελθόν πληροφορίες για τη Σαντορίνη και αν εσείς διαθέτετε τουριστικό γραφείο στη Σαντορίνη να εμφανιστείτε με το κατάλληλο λεκτικό και γραφιστικό μήνυμα σε σελίδες που περιηγείται ο εν δυνάμει πελάτης.

Είτε ακόμα πιο δυναμική διαφήμιση μέσω διαφήμισης βίντεο στο Youtube!

Μία τουριστική επιχείρηση δε μπορεί να μένει πίσω, στο όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον!

Με τη σωστή σχεδίαση μιας διαφημιστικής καμπάνιας, το διαφημιστικό κόστος θα επιστρέψει σε σας πολλαπλάσιο.

Μην περιμένετε την τελευταία στιγμή! Οι τουρίστες, σε πολλές χώρες, κάνουν κρατήσεις αρκετά νωρίς!

Οργανώστε τη διαφημιστική σας καμπάνια από σήμερα!

Απευθυνθείτε στους ειδικούς της WEBInTourism για να διαμορφώσουμε την κατάλληλη στρατηγική για τη δική σας επιχείρηση, με κόστος που αντιστοιχεί σε σας! Μπορούμε να διαμορφώσουμε ειδικές προσφορές είτε με βάση το ποσό που θα επενδύσετε σε μια διαφήμιση, είτε σε μηνιαία βάση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *