Blog

Πώς να αξιοποιήσετε Influencers για την προώθηση της τουριστικής σας επιχείρησης

Τα τελευταία χρόνια πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν influencers για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Αυτή η τακτική εφαρμόζεται και στις τουριστικές επιχειρήσεις καθώς influencers μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της απήχησης μιας τουριστικής επιχείρησης.

Συνεργαστείτε με influencers του ταξιδιωτικού κλάδου, για να αναλάβουν τη δημιουργία περιεχομένου (content) που θα χρησιμοποιηθεί στα social media.

Οι influencers έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν περιεχόμενο που περιλαμβάνει κείμενο, φωτογραφίες ή/και βίντεο και το οποίο – ανάλογα φυσικά με τους followers που διαθέτουν – διαμοιράζοντάς το σας φέρνουν σε επαφή με το δικό τους κοινό.

Μία συνήθης τακτική είναι να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους και να προτείνουν τις υπηρεσίες σας τόσο στο δικό τους κοινό όσο και στο δικό σας. Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με ταξιδιωτικούς bloggers, vloggerσ ή “Instagrammers” για τη δημιουργία και προβολή sponsored περιεχόμενου, posts και διαφημιστικές καμπάνιες. Το κοινό εμπιστεύεται τις προτάσεις τους και μπορεί να δημιουργήσει πολύτιμη προβολή για την επιχείρησή σας και αυξημένη ζήτηση/πώληση των υπηρεσίων σας.

Με ποιο τρόπο μπορείτε να εξασφαλίσετε την επιτυχία της συνεργασίας σας με influencers:

  1. Είναι βασικό να επιλέξετε τους σωστούς influencers. Είναι σημαντικό το στυλ των αναρτήσεων να ταιριάζει με την αισθητική σας (και συνεπώς με το στυλ της επιχείρησής σας). Τέλος, βασικό γνώρισμα των αναρτήσεων είναι και πρέπει να είναι η ποιότητά τους. Έχει μεγάλη σημασία για τη ματιά του κοινού η δουλειά που έχει γίνει για μια ανάρτηση, καθώς το κοινό στις μέρες της σύγχρονης τεχνολογικής εποχής, έχει αυξημένες απαιτήσεις. Μια καλοδουλεμένη ανάρτηση, στην οποία φαίνεται το πάθος του influencer για τα ταξίδια, θα προσελκύσει αισθητά περισσότερο κόσμο απ’ ότι μια πρόχειρη ανάρτηση. Άρα έχει μεγαλύτερη σημασία η ποιότητα του κοινού του influencer και όχι η ποσότητα του κοινού αυτού.
  2. Καθορισμός στόχων και στρατηγικής: Προσδιορίστε τους στόχους. Σκοπεύετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας ή/και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, να δημιουργήσετε κρατήσεις ή να παρουσιάσετε συγκεκριμένους προορισμούς και εμπειρίες στην τουριστική περιοχή που βρίσκεται η επιχείρησή σας; Ποιος είναι ο προϋπολογισμός που επιλέγετε να διαθέσετε για την εκάστοτε καμπάνια; Κάθε πότε επιθυμείτε να ανεβαίνει καινούργιο περιεχόμενο στις ψηφιακές πλατφόρμες; Όλες αυτές οι πληροφορίες παίζουν σημαντικό ρόλο στον τύπο περιεχομένου, αλλά και στο περιεχόμενο αυτό καθ’ αυτό που θα δημιουργήσουν οι influencers για την προώθησή σας.
  3. Συνεργαστείτε μαζί τους: Συνεργαστείτε με τους influencers που επιλέγετε, για την από κοινού δημιουργία περιεχομένου, όπως η δημιουργία βίντεο, blog posts ή social media προωθήσεων. Όσο έμπειρος κι αν είναι ένας influencer ποτέ δεν γνωρίζει τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας καλύτερα από εσάς. Δώστε τους τα μηνύματα που θέλετε να περάσετε και πληροφορίες που χαρακτηρίζουν την επιχείρησή σας, ώστε να τα ενσωματώσουν στο ψηφιακό περιεχόμενο που θα δημιουργήσουν. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζετε τη δημιουργία αυθεντικού και πρωτότυπου περιεχομένου που στοχεύει ξεκάθαρα στην προώθηση και διαφήμιση της επιχείρησής σας, χωρίς γενικεύσεις που αφορούν ευρύτερα τον κλάδο.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργήσετε μακροπρόθεσμη σχέση συνεργασίας, με τον influencer που επιλέξατε, εάν μείνετε ευχαριστημένοι από το αντίκτυπο της συνεργασίας σας μαζί του. Οι μακροχρόνιες συνεργασίες διέπονται από διαφανή επικοινωνία, προσεκτικότερο σχεδιασμό, αυξημένη εμπιστοσύνη και οικοδόμηση αυθεντικών σχέσεων! Όλα αυτά οδηγούν στη συνεχή προώθηση της τουριστικής σας επιχείρησης!

Δείτε παρακάτω κάποιους influencers / δημιουργούς περιεχομένου για ταξιδιωτικές επιχειρήσεις.

@thecookietraveller

@eikonesbytasosdousis

@travelstoriesfromyworld

@the.travellens_

@ftbletsas

@yabatravellers

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *