Blog

5 απαραίτητα βήματα για την ψηφιακή παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης

Είμαστε πλέον στην ψηφιακή εποχή. Για να είμαστε πιο ακριβείς είμαστε πλέον στη διαδικτυακή εποχή. Όλοι είμαστε πλέον συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, σε πραγματικό χρόνο, μέσω μιας κινητής συσκευής smartphone, tablet ή laptop. Η νέα αυτή πραγματικότητα αλλάζει τις συνήθειες μας. Πολλές δραστηριότητες, αποφάσεις αλλά και αγορές που κάνουμε, σχετίζονται με την online αναζήτηση πληροφοριών και αυτό συμβαίνει κατεξοχήν και όταν θέλουμε να κανονίσουμε τις διακοπές μας.

Αν είστε τουριστική επιχείρηση, δε μπορείτε να μείνετε πίσω από το διαδικτυακό μέλλον. Το internet marketing είναι ο τομέας στον οποίο πρέπει να επενδύσετε αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί και καινοτόμοι. Οι απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να κάνετε είναι οι εξής:

  1. Γίνετε ορατοί στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, τη Google. Καταχωρηθείτε στον κατάλογο Google my Business παρέχοντας τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρηση σας, φωτογραφίες, ωράριο και προσθέστε πληροφορίες και στους χάρτες Google Maps. Αυτό είναι το ελάχιστο βήμα για κάθε τουριστική επιχείρηση.
  2. Δημιουργήστε μια ελκυστική ιστοσελίδα. Αυτή θα είναι και το επίσημο online brand σας. Η ιστοσελίδα στη διαδικτυακή εποχή είναι ότι ήταν πριν κάποια χρόνια η πινακίδα της επιχείρησης μας. Στοιχείο για να μας βρεί κάποιος πελάτης αλλά και στοιχείο της ιδιαίτερης ταυτότητας της επιχείρησης μας. Ο σχεδιασμός μιας ελκυστικής ιστοσελίδας μας φέρνει πελάτες ενώ μια πρόχειρα σχεδιασμένη ιστοσελίδα μας αφαιρεί επαγγελματισμό, πελάτες και αξιοπιστία. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι λειτουργική σε κάθε τύπου συσκευή σχεδιασμένη δηλαδή σύμφωνα με τις αρχές του Responsive Web Design, να είναι ασφαλής σε έναν καλό server, να παρέχει τις κατάλληλες πληροφορίες για την επιχείρηση σας, να ακολουθεί τις νέες τάσεις στον χώρο του Web Design , να έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές του SEO ώστε να βγαίνει ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης και να είναι το κέντρο στο όποιο θα στηρίζετε όλη η στρατηγική σας στο digital marketing.
  3. Δεν υπάρχει digital marketing χωρίς social media marketing. Δημιουργείστε ενεργητικούς λογαριασμούς στα social media, τουλάχιστον facebook και instagram στους οποίους θα ανεβάζετε ελκυστικό και επαγγελματικών προδιαγραφών υλικό. Μια ελκυστική φωτογραφία από τη θέα του ξενοδοχείου σας, μια σπεσιαλιτε του εστιατορίου σας, τα τυρκουάζ νερά ενός απομονωμένου κολπίσκου στη διάρκεια μιας κρουαζιέρας με το ιστιοπλοϊκό σας, προσελκύει περισσότερους πελάτες από μια καταχώρηση σε μια εφημερίδα. Αν θέλετε να μετατρέψετε αυτή τη φωτογραφία σε πληρωμένη διαφήμιση τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα. Εμπιστευτείτε τη διαχείριση των social media σε επαγγελματίες. Είναι μια επένδυση στο μέλλον καθώς όσους οι φίλοι και τα likes που θα αποκτήσετε είναι είτε μελλοντικοί πελάτες σας είτε μελλοντικοί διαφημιστές σας στο δίκτυο γνωριμιών που έχει ο καθένας. Τέλος, ενεργητικοί λογαριασμοί social media σημαίνει αναβαθμισμένο SEO (search engine optimization) για την ιστοσελίδα σας, σημαίνει ακόμα καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
  4. Οργανώστε με επαγγελματικό τρόπο ένα ελκυστικό e-mail marketing μέσα από τις σχετικές πλατφόρμες που έχουν τη δυνατότητα να παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας, αναβαθμίζοντας την έτσι ακόμα περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης. Στοχευμένα e-mail με προσφορές για παράδειγμα είτε low season είτε για κρατήσεις τελευταίας στιγμής σε δωμάτιο ή τραπέζι που έχει μείνει ελεύθερο είναι πιο αποτελεσματική μορφή marketing σε σχέση με μια διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης. Είτε περιοδικές ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες σας, για events που οργανώνετε, για οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να φανεί ελκυστική στους πελάτες σας.
  5. Καταχωρηθείτε στους μεγάλους καταλόγους που σχετίζονται με τουρισμό (booking, airbnb, e-table, tripadvisor). Το αρνητικό με αυτούς τους καταλόγους είναι ότι είτε κάνουν πιο ακριβές τις υπηρεσίες σας, είτε παρακρατούν ως προμήθεια μέρος των κερδών σας. Άρα με την προσωπική σας στρατηγική digital marketing (κρατήσεις μέσω της δικής σας ιστοσελίδας ) μειώστε όσο μπορείτε την εξάρτησή σας από αυτές τις πλατφόρμες και εξοικονομήστε χρήματα. Από την άλλη τα reviews των επισκεπτών είναι πλέον απαραίτητα για την αξιοπιστία μιας τουριστικής επιχείρησης και καλό είναι να είναι εμφανή στην ιστοσελίδα σας.

 

Είναι προφανές ότι τα παραπάνω είναι κάποια ελάχιστα βήματα για τη διαδικτυακή σας παρουσία. Με το διαδίκτυο μπορείτε να προσελκύσετε δυνητικά χιλιάδες πελάτες, ανάλογα τους στόχους που έχετε και τον προϋπολογισμό που διαθέτετε για το internet marketing επιχείρησης σας.

Η WEB In Tourism είναι στη διάθεσή σας για να οικοδομήσουμε μαζί τη κατάλληλη για εσάς στρατηγική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *