Blog

7 εργαλεία της Google απαραίτητα για μια τουριστική επιχείρηση

Η Google παρέχει μια σειρά από εργαλεία και υπηρεσίες, η χρήση των οποίων θεωρείται απαραίτητη από μια τουριστική επιχείρηση.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές από τις πιο βασικές υπηρεσίες.

 

Google My Business

Μέσα από το την υπηρεσία Google My Business μπορούμε να καταχωρήσουμε την επιχείρηση μας στους χάρτες της Google, έτσι ώστε να είναι πολύ εύκολο να βρίσκουν οι πελάτες μας την φυσική μας τοποθεσία αλλά και να βρίσκουν χρήσιμες πληροφορίες για την επιχείρηση μας. Μπορούμε επίσης στην Google My Business να ανεβάζουμε posts και φωτογραφίες, κάτι το οποίο μας βοηθάει στην κατάταξη της Google. Τα reviews στην Google είναι συνδεδεμένα με την υπηρεσία Google My Business.

Google Maps

Η ύπαρξη χάρτη σε μια ιστοσελίδα θεωρείται πλέον απαραίτητη, καθώς πολλοί χρήστες του διαδικτύου αναζητούν ένα ξενοδοχείο ακόμα και μέσα από τους χάρτες της Google. Επιπλέον, για αρκετές τουριστικές επιχειρήσεις πολλές φορές χρησιμοποιούνται χάρτες με διαδρομές (directions) για προτεινόμενα μέρη και τοποθεσίες.

 

Google Search Console

To Google Search Console μας βοηθάει να μετρήσουμε την επισκεψιμότητα και την απόδοση του ιστότοπού σας, να διορθώσουμε προβλήματα και να κάνουμε τον ιστότοπό μας ορατό στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Ιστοσελίδα που δεν είναι συνδεδεμένη με την υπηρεσία Google Search Console έχει ελάχιστες πιθανότητες να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα της Google. Αρκετές ιστοσελίδες δεν είναι συνδεδεμένες, είτε λόγω της “βιασύνης” για την αρχική τους κατασκευή, είτε λόγω άγνοιας από ερασιτέχνες κατασκευαστές ιστοσελίδων.

Google Analytics

Το Google Analytics μας δίνει όλα τα εργαλεία για να παρακολουθήσουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας, να καταλάβουμε το κοινό μας ακόμα καλύτερα και να αναλύσουμε όλα τα δεδομένα. Επίσης, μπορούμε να συνδέσουμε το Google Analytics με τις διαφημίσεις Google Ads.

Google Tag Manager

To Tag Manager είναι ένα πολύ εύχρηστο εργαλείο της Google το οποίο μας βοηθάει να διαχειριζόμαστε και να δημιουργούμε ετικέτες marketing-marketing tags (snippets of code or tracking pixels) χωρίς να χρειάζεται να τροποποιήσουμε τον κώδικα της ιστοσελίδας μας. Στην ουσία το χρησιμοποιούμε για να παρακολουθούμε τη διαδρομή (από που ξεκίνησαν και πού κατέληξαν) όσων επισκέφτηκαν στην ιστοσελίδα μας. To Google Tag Manager μπορεί να συνδεθεί με την Google Analytics και την Google Ads, για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

 

Gsuite

Χρησιμοποιώντας το GSuite μπορούμε πλέον πολύ εύκολα να μεταφέρουμε τα email της επιχείρησης μας στην Google. Έχουμε την δυνατότητα να μοιραζόμαστε αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στο Cloud (Google Drive) και να έχουμε πρόσβαση από όλες τις συσκευές μας. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε κοινό ημερολόγιο για να συντονιζόμαστε πιο εύκολα με τους συναδέλφους μας και να κάνουμε video conferences. Με την υπηρεσία GSuite ξεχνάμε τα προβλήματα με τα e-mails καθώς μπορούμε να έχουμε πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή, οποτεδήποτε θελήσουμε.

 

Google Ads

Η υπηρεσία Google Ads (μέχρι πρόσφατα ονομαζόταν Google Adwords) είναι η υπηρεσία μέσα από την οποία μπορούμε να δημιουργούμε και να διαχειριζόμαστε διαφημίσεις.

Αναμφισβήτητα για μια τουριστική επιχείρηση αποτελεί την πιο βασική υπηρεσία της Google, καθώς ο τεράστιος ανταγωνισμός στον κλάδο του τουρισμού, αλλά και η σχέση διαφημιστικού κόστος / αποτελέσματα – κρατήσεις κάνουν σαφές ότι η υπηρεσία Google Ads προσφέρει τεράστια οφέλη σε μια τουριστική επιχείρηση.

Πρόκειται για διαφημιστικές καμπάνιες τριών ειδών:
– Search network, διαφημίσεις στο δίκτυο αναζητήσεων της Google.
– Display network, διαφημίσεις με χρήση banners (εικόνων) σε ιστοσελίδες με συναφές περιεχόμενο ή με σε ιστοσελίδες με θεματικές που μας ενδιαφέρουν.
– Δίκτυο Youtube, διαφημίσεις βίντεο στο Youtube.

Η πραγματοποίηση μιας καμπάνιας απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις για τα ad groups, τα keywords και τα είδη τους (broad match, exact match, phrase match), για τα negative keywords, για τις χώρες απεύθυνσης, για τον keyword planner, κλπ.

Επικοινωνήστε μαζί μας, στην περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για εγκατάσταση και παραμετροποίηση των εργαλείων της Google για την τουριστική σας επιχείρηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *