7 συμβουλές για μια επιτυχημένη και αποδοτική ιστοσελίδα τουριστικής επιχείρησης

Ποιος θυμάται τις ιστοσελίδες, που για να είναι ελκυστικές πριν 15 χρόνια, έπρεπε να διαθέτουν αρκετά στοιχεία flash ή και να έχουν δημιουργηθεί σε flash;

Από τότε πέρασαν αρκετά χρόνια και η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια οι αλλαγές είναι τόσο ραγδαίες, ειδικά στον χώρο του Web Design, με αποτέλεσμα να έχει αλλάξει αρκετά πράγματα στα κριτήρια βάσει των οποίων μια ιστοσελίδα θεωρείται σύγχρονη και ελκτική.

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η μετάβαση σε ένα κόσμο όπου το διαδίκτυο κυριαρχεί σε κάθε οικονομική δραστηριότητα, με χρήστες οι οποίοι είναι διαρκώς συνδεδεμένοι σε αυτό είτε μέσω ενός tablet είτε μέσω ενός smartphone.

Πάνω από το 90% των ψηφιακών στιγμών ενός χρήστη πραγματοποιείται πλέον μέσω αυτών των συσκευών. Πολλές τουριστικές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να σχεδιάσουν τις ιστοσελίδες τους από την αρχή, έτσι ώστε να ικανοποιούν τους όρους και τα κριτήρια του Responsive Web Design, δηλαδή να είναι λειτουργικές και φιλικές προς το χρήστη, ανεξαρτήτως του μεγέθους της οθόνης της συσκευής.

Αρκετές βέβαια είναι οι επιχειρήσεις που δεν έχουν κάνει αυτό το απαραίτητο βήμα, μένοντας έτσι πίσω στο διαρκώς κινούμενο τρένο της σύγχρονης ψηφιακής εποχής.

Οι νέες τάσεις στο Web Design προσαρμόζονται διαρκώς στις συνήθειες του χρήστη. Η λογική είναι απλή. Κάθε επαγγελματίας πρέπει να σκεφτεί σαν να είναι πελάτης. Με αυτή τη βασική απλή αρχή, και έχοντας σαν δεδομένο ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να εναρμονίζονται στις νέες αυτές τάσεις, για να είστε πρωτοπόροι στη ψηφιακή εποχή, οι βασικές βέλτιστες πρακτικές για ένα καινοτόμο, λειτουργικό, ελκυστικό σχεδιασμό στην ιστοσελίδα της τουριστικής σας επιχείρησης είναι οι εξής:

  1.  Απλοποιείστε το front-end (δημόσιο τμήμα) της ιστοσελίδας σας. Βασικά στοιχεία της αρχιτεκτονικής σας πρέπει να είναι οι φωτογραφίες και οι sliders πλήρους οθόνης στην κεντρική σελίδα και η παροχή της απαραίτητης πληροφορίας στο χρήστη με όσο το δυνατό λιγότερα click και όσο το δυνατόν λιγότερο χαμένο χρόνο σε loading time. Μη ξεχνάτε ότι τα MB σε πολλά προγράμματα κινητής τηλεφωνίας δεν είναι δωρεάν. Υλοποιήστε μια flat αρχιτεκτονική στην ιστοσελίδα σας, με όσο το δυνατόν λιγότερα υπομενού και υποκατηγορίες.
  2. Λιγότερα click – πιο απλή πλοήγηση. Σκεφτείτε σαν χρήστης. Θέλετε να πατάτε πολλά click στο κινητό σας ή απλά να κάνετε scroll με το δάχτυλο σας κάθε φορά που ψάχνετε στο διαδίκτυο για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν;
  3. Οι οθόνες σε μια mobile συσκευή είναι μικρές. Πρέπει κάθε χρήστης, ανεξαρτήτου ηλικίας, ψηφιακών δεξιοτήτων, ειδικών αναγκών, μορφωτικού επιπέδου να πλοηγείται άνετα στην ιστοσελίδα σας. Διαμορφώστε κουμπιά που να αποτελούνται από φωτογραφία με τη σχετική περιγραφή, για πιο εύκολο navigation στις μικρές οθόνες.
  4. Από που θα ξεκινήσετε για να οργανώσετε τις διακοπές σας ή μια σαββατιάτικη εξόρμηση σας; Θα ψάξετε δωμάτιο μέσα από τις σχετικές πλατφόρμες όπως η Booking, η Expedia και η Airbnb; Θα αναζητήσετε πληροφορίες στο Tripadvisor; Που θα βρείτε τα πιο αξιόπιστα reviews; Θα ψάξετε για τα παραπάνω κατευθείαν στη μηχανή αναζήτησης της Google; Όταν βρείτε αυτό που θέλετε πόσες φορές θα ανοίξετε ένα Google Map για να δείτε πληροφορίες και φώτο σχετικά με τους προορισμούς σας; Όλα τα παραπάνω είναι χρόνος και χρήμα. Η νέα τάση στις τουριστικές ιστοσελίδες είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενσωμάτωση σε αυτή στοιχείων και πληροφοριών για την επιχείρηση μας, από τα μαζικότερα κανάλια πληροφοριών σχετικά με τον τουρισμό. Η ιστοσελίδα www.visitcalifornia.com είναι πρωτοπόρα στην καινοτομία και τον πειραματισμό. Με αναμφισβήτητα αποτελέσματα, καθώς το 2013 είχε 150.000 επισκέψεις και το 2017 ξεπέρασε τα 2.000.000, σύμφωνα με τη SimilarWeb. Ο διαδραστικός χάρτης είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ενσωμάτωσης πολλαπλών πληροφοριών. H ιστοσελίδα http://www.seepuertorico.com/en/ διαθέτει από την άλλη, μια έντονη ενσωμάτωση στοιχείων από την πλατφόρμα του tripadvisor.
  5. Δώστε χώρο στην ματιά και τον ενθουσιασμό των χρηστών σας. Ενσωματώστε στην ιστοσελίδα σας περιεχόμενο από τους χρήστες. Το 2017 ήταν η χρονιά του Instagram, καθώς πολλές πρωτοπόρες ιστοσελίδες χρησιμοποίησαν τα κανάλια των social media για να ανανεώνουν την ιστοσελίδα τους με φρέσκο υλικό και με την ρεαλιστική και όχι τυποποιημένη (η με πολύ photoshop) ματιά του χρήστη. H Greenland είναι μια χώρα μόλις 60.000 κατοίκων, όμως το https://visitgreenland.com/ είναι μια μοναδική ιστοσελίδα, πρωτοπόρα στην ενσωμάτωση φώτο μέσω Instagram. Ενδιαφέρουσα είναι και η ενσωμάτωση φωτογραφιών χρηστών μέσω Instagram που κάνει και η πολύ καλή ιστοσελίδα του Destination Canada για την προώθηση του Algonquin Provincial Park 
  6. Το 5G έρχεται, οι ταχύτητες στο διαδίκτυο μεγαλώνουν, χρησιμοποιήστε mini films, 360 βίντεο ή και πανοραμικά βίντεο από drones! Πάρτε μια ιδέα ενός πολύ δυναμικού web design και αυτής της ανερχόμενης τάσης από την ιστοσελίδα https://visitfaroeislands.com/
  7. Τελευταία τάση, από το 2017 αλλά όχι λιγότερο σημαντική. Χρησιμοποιείστε blog στην ιστοσελίδα σας και δημοσιεύετε περιοδικά μικρές ελκυστικές ιστορίες για την επιχείρηση σας, τις υπηρεσίες σας, την τοποθεσία σας. Ακόμα καλύτερα όταν μπορείτε να έχετε τέτοιες μικρές ιστορίες από επισκέπτες ή κατοίκους όπως η ιστοσελίδα του Τουριστικού Οργανισμού της Αυστραλίας!

Για το 2018 και το 2019 ποιες τάσεις θα γεννηθούν; Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην ψηφιακή εποχή κανείς δε μπορεί να μένει πίσω. Ούτε και η τουριστική σας επιχείρηση!

2018-04-03T17:20:15+00:00 Απρίλιος 3rd, 2018|Blog|

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο